いつか強く輝く星になりたい

...
Chuuchuuu ~ Såhär har jag gått runt de senaste dagarna, det är så himla vaaaarmt jag orkar inte. Just nu befinner jag mig på mitt landställe i dalarna, och imorgon är det kofest, 'en marknad i byn som alla kommer till' och det ska bli kul för det finns sockervadd och annat gott man kan äta. Min mamma ska ha antikloppis också så ska hjälpa henne och tjäna lite pengar uhuhuhuhu ( ˊ͈ ﹏ ˋ͈ )♡
 
Jag färgade håret lila häromdagen också och jag är så nöjd, har verkligen velat göra det så länge nu men inte riktigt vågat, eller haft råd eller någon annan ursäkt men nu är det gjort och det känns så bra! ; ωωω ;
 


Kommentarer
Anonym

Kan du blogga mer snääääälla?

2014-08-30 @ 18:20:34
Alicia

Blogga snälla! Och kan inte du smsa mig om när dansuppvisningen är, vill så gärna se den! Puss och kram!

2014-11-16 @ 10:46:06
URL: http://flugsvampar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0