bleka håret?????

...
jag vill så gärna bleka mitt hår!!! det är typ allt jag tänker på just nu för jag stör mig så otroligt mycket på mitt urblekta, råttfärgade, slitna och jättejätteJÄTTEfula hår!!! ; ◡ ; jag älskade verkligen mitt lila hår för det passade till alla möjliga outfits men det tvättades ju ut efter cirka två tvättar och plötligt var jag ettusen kronor fattigare och hade lika urblekt hår igen....... moa murderess gjorde en video där hon färgade sitt hår hos en salong som heter salong extend, så jag kollade igenom deras instagram och ååhhhhhh dom är verkligen proffsiga och jag är så sugen på att boka en tid och bleka bort allt de röda/bruna/vad-det-nu-är-för-färg och få det så vitt som möjligt för att kanske färga violett? det skulle verkligen höja mitt självförtroende för jag hatar verkligen mitt hår nu. tyvärr kommer det ju kosta några tusen och slita såååÅÅåååÅå mycket på mitt hår så vet ej hur jag ska göra ˚‧º·(˚ ˃̣̣̥᷄⌓˂̣̣̥᷅ )‧º·˚
 
har ni någongång blekt/färgat ert hår och har ni möjligtvis någon bra salong att rekomendera? 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0