klädhängare och nya projekt

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
...
idagggg har jag köpt en klädhängar grej till mitt lilla rum här ute på fädboden. sen mie flyttade till usa har jag fått bott ensam och möblera och inreda lite hur jag vill ochhh det har faktiskt blivit ganska fint. vi var på ikea igår så jag köpte en ljusslinga och massa doftljus så mitt rum luktar tuggummi-vanilj-äppelpaj-choklad-typ för ja jag hittade cHOKLADDFTANDE LJUS!!! i helgen eller någongång nästa vecka ska vi köpa vit och ljusrosa målarfärg så att jag kan måla sängarna och en byrå och göra det ännu finare här inne wehhå ( /)u(\ )
 


Kommentarer
linneaskariskulla.blogg.se

Jättefin garderob!! Blir nog fint med rosa möbler😍👍🏻

2015-07-25 @ 21:24:52
URL: http://linneaskariskulla.blogg.se/
Sethlin

Vilket fint rum/hus du har nu! Vitt, ljust och fräscht. Mitt på fäboden!

2015-07-28 @ 09:38:04
Mie

SÅÅÅ fint du har gjort det amanda!!!

2015-08-01 @ 08:16:04
URL: http://nouw.com/ayearinmylife


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0