GRÖNA LUND

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
(dat dubbelhaka tho ↑)
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
 ☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
...
hejjjjsan!  jag har tjatat hela sommaren och varit ganska jobbig men jag ville verkligen dit och i måndags tog jag och josefin bussen till pendeltåget för att gå till tc och vidare till kungsträdgården och sen åkte vi spårvagn bort till gröna lund. vi var där straxt innan de öppnade grindarna till den stora parken och vi sprang direkt bort till popexpressen för den är bäst ochh vi hann slå vårt rekort och åkte den tio gånger!!! jag har nog aldrig sett så mycket folk på samma plats, och när det är fyrtio minuters lång kö till bläckfisken så förstår man att det är _ganska_ mycket folk........ men vi drack ben & jerry's och väntade på att folk skulle gå hem och VI ÅT THAI MAT OCH DET VAR SÅ GOTT. ♡ (caps så att man förstår hur gott det var ja!!!) 
 
efter jättemycket tvivel tvingade josefin mig att köa till insane och jag som aldrig har åkt den var på riktigt svimfärdig-jag-vill-mycket-hellre-dö-nervös, typ som när man ska hålla en redovisning inför klassem, sån ångest kände jag i kön men det kändes lite fegt att backa när vi väl kommit fram så jag hoppade upp i den där höga stol grejsen och åkte insane och även om vi snurrade runt runt runt och vi åkte baklänges och upp och ned så var den faktiskt inte farlig utan jätterolig men det var för lång kö för att åka igen sen <///333
 
efter många timmars spelande och skriksjungandes till dåliga låtar i popexpressen och skratt i spegelkammaren så hoppade vi på spårvagnen och åkte hem. det var iallafall en jättterolig dag och vi får göra om det någon gång igen och då måste vi slå vårt rekord på popexpressen!!!
 


Kommentarer
Alicia

Men gärna, väldigt gärna! Snarast tycker jag <3<3

2015-07-31 @ 22:20:14
URL: http://nouw.com/flugsvampar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0