HAPPY PRIDE

...
HAPPPYY PRIDEEE PEOPLE!!!! idag är det pride parad i stockholm (om någon möjligtvis levt under en sten och missat det) och jag är fortfarande bitter över att jag inte är där just nu men samtidigt SÅ HIMLA GLAD över att följa paraden genom instagram och twitter och se alla finafinafina bilder och filmer folk lägger upp. det är så kul att se all glädje och pepp och viktiga plakat! ❤️💛💚💙💜 jag är jätteglad över att få bo i ett ganska så pass öppet land som sverige och om man jämför med andra länder till exempek ryssland så är vi ju långt före i utvecklingen. men det är fortfarande så mycket som måste göras och det är viktigt att komma ihåg även efter den här veckan! 
 
mennn nu ska jag fortsätta äta cirka världens finaste donuts och titta på film hejdååååå och godnatt! 
 


Kommentarer
Anonym

Fantastiska Pridedonuts!! Och du har fixat dem så fint!!💕🍩🍥🎉🎀 ja, man är glad att man bor i ett land där prideparader och typ kärnkraftsdemonstrationer går att genomföras utan att nån hamnar i fängelse eller dödas för sin åsikt. Men rädsla och intolerans för det som avviker skapar fortfarande oro och även våld mot dem som sticker ut, så här finns mycket kvar att jobba med. demokratin tas oftast för given, men den måste hela tiden återerövras - om och om igen...

2015-08-08 @ 10:06:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0