?????????

mmhmhmm jag saknar mitt lila hår 
...
JAG ÄR TILLBAKA!!!! kanske. för sådär cirka ett år sedan slutade jag blogga, då var det kofest och det var jag precis med om igen. men som sagt, då var det kofest, mitten av sommarlovet och jag skulle några veckor frammåt ta buss 113 tillbaka till hallonbergen och kulturama för att börja mitt sista år, nian. nu har det gått ett år och jag har gått ut nian, gått ut grundskolan och slutat på kulturama. det har hänt så sjuuuuuuukkkt många saker det här året och jag tror jag kan säga att nian varit det mest händelserika, fina, grymma, svettiga, roligaste och pinsamaste året jag varit med om.
 
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
 
nian började med att jag lärde känna tindra och resten av året åkte vi buss tillsammans och smorde massa awesomea planer som aldrig blev av...... jag färgade håret lila ett x antal gånger men det har blekts ut och blvit tråkigt grått/rött/brunt färgat (dock kanske kanske kanske jag har planer på att bleka det och färga det pastell lila om mina pengar räcker woopwpopp). 
 
alla jag pratat med har sagt att nionde årskurs skulle vara så lätt, "det är bara repition av åttan + nationella proven" men USCH NEJ!!!! nian var det jobbigaste året någonsin pluggmässigt. jag tror aldrig jag haft så mycket plugg på så kort tid + alla nationella prov som jag tillslut överlevde, och inlämningar men jag slutade hela nian med att höja mig med fyrtio poäng från åttans betyg så yas. 
 
annars upplevde jag min sista julshow vilket tillslut också var helt magiskt och sorgligt men är så tacksam och lycklig över att jag fick vara med om allt bakom sen och om alla dansrepitioner fyllda med svett och bråk och skratt. att stå på annexet scenen är verkligen något jag kommer sakna, repetitionerna i idrottshallen och alla timmar slit som man tillslut får """cred""" för är så värt det. 
 
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
 
förutom allt skolarbete har jag även hunnit besöka usa och hälsat på våra släktingar i chicago och jag har äntligen fått strosa runt i världens världens världens bästa stad new york och känt mig som en lycklig carrie bradshaw. jag har varit med om niornas bal också vilket var någon av den bästa kväll/dag jag varit med om och jag kände mig faktiskt riktigt fin den kvällen också i pastellila fluffklänning och glitter under ögonen mehehe. 
 
okej det här blev ett ganska så långt upptaderat inlägg om vad som hänt det här året och jag har missat 327237346 detaljer som också gjort det här året så bra som det blev men det skulle göra det här inlägget mycket mycket längre än vad jag orkar skriva nu så ja. till hösten börjar jag på kungstensgymnasiet och det blir ett nytt förhoppningsvis fint äventyr och troligtvis ska jag anmäla mig till en balett kurs och en showjazz fortsättning på balettakademin och ifall det blir av får jag fortsätta dansa vilket jag haft ganska så mycket ångest över, mennn det ser ut att lösa sig även det. 
 
men jahappp jag tror det var allt jag ville säga just nu, vi får se hur det blir med uppdatering men förhoppningsvis ska jag försöka att skriva här oftare nu, mie har även flyttat till usa (!!!!!!!!!) så det är även en anledning att forstätta skriva. lalalalalalaala hejdå.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0