strutsglass och bokläsning

 ☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
 ...
hejjjij! idag åkte jag, mamma och pappa in till borlänge och mötte upp morfar för att åka vidare till någon strutsgård för att äta lunch. strutsarna var jättesöta hahha men det kändes ganska så fel att först gulla med de och sen gå in i resturangen för att beställa hamburgare gjort på.. struts....... så jag beställde en cesarsallad istället, tyvärr var även den tydligen gjord på struts så uujm ja. det var en speciell upplevelse och även om sallad gjord på struts inte var det bästa jag ätit så hade de gLASS GJORD PÅ STRUTS ÄGG!!!!  (;´༎ຶ益༎ຶ`) och det kan ha varit den mumsigaste glassen jag ätit i cirka hela mitt liv, så om någon där ute har vägarna förbi borlänge så vet ni var ni kan mumsa väldigtväldigtväldigt god glass! 
 
innan vi åkte tillbaka till fäboden så hittade jag en rosa bok som jag velat läsa jättelänge för bara femtio kronor så hela vägen hem har jag (som aldrig annars brukar läsa så det här är stort!!!!) läst ut nästan hela boken wehååå.
 
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
 
jag kollade igenom alla mina texter jag skrivit här under tvåtusentretton fram tills jag slutade skriva och oherregud vad jag babblade om yohio heheu, jag har _faktiskt_ inte lyssnat på honom eller varit på något sätt så engagerad i hans projekt sen typ seremdy konserten i september förra året FÖRENS TYP IGÅR då biljetterna till hans konsert i oktober släpptes och jag kanske lyssnade på hela break the border albumet på repeat och alla mina fangirls känslor lyckades på något sätt hitta tillbaka. sååå igår efter några utbrott klockan nio på morgonen då ticnet inte ville fungera och alla på twitter hade panik så ringde pappa och bokade biljetter SÅ I OKTOBER SKA JAG FÅ SE YOHIO IGEN och jag länktar faktiskt jättejättejätte mycket. det är inte bara yohio utan att köa tills man nästan fryser ihjäl klockan två på natten och träffa alla människor i ""yohiofandomen""" och hela stämningen. ALLT ska bli så bra + att therese har bokat biljetter så ska få uppleva allt med henne också. <<33333
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0