⋆*✩ kulturama bal 2015 ✩*⋆

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
(är det bara jag eller känns den här bilden ↑ vääääldigt sex and the city??!?)
...
bAL 2015 wowowwwow. dagen började med att hela klassen samlades för att fika, dagen innan bakad jag och josefin supersöta cupcakes tillsammans, de smakade inte alls gott men det blev en fin instagrambild iallafall ehe. hela klassen fikade samtidigt som vi kollade på bilder från alla år vi gått på kulturama och jag blev helt emotionell för typ 1673839 gången. vi städade ut skåpen för sista gången och dansade till carola och sen var det dags att åka hem för att fixa oss inför balen. 
 
jag och josefin åkte till subway och åt lunch innan vi åkte vidare hem till mig. under hela tiden vi fixade oss tittade vi på julshows dvdn och _igen_ blev helt emotionella över att det var vår sista vecka. lite senare kom ellen också och det är jag väldigt väldigt glad över inte bara för att det var kul med hennes sällskap men hon hjälpte mig trasla ut mitt hår och det var väldigt nödvändigt så tackkkkk!!!
 
efter några timmar slog klockan fem och josefins pappa kom och hämtade upp oss. hela bilresan satt vi helt fnittriga i baksätet och jag kunde verkligen inte sluta le, allt var bara så fint. bilen körde upp och vi kom fram och heregud alla var så fina, på riktigt alla var så on point hela allihopa och vi tog massor med kort och fortsatte fnittra resten av kvällen. ॰⋆( /)u(\ )ӵᵘᵐᵐᵞ♡♡♡
 
vi åt god mat och sen minglade vi och när jag och josefin kom tillbaka från skåpen var allt bortplockat och musiken dunkade på högsta volym och alla dansade och allt kändes bara så bra. hahaha jag och pernilla skrek för att försöka överrösta musiken och ba 'jag vet inte hur man dansar, hur gör man?????' men vi hoppade bara runt där på dansgolvet och skreksjöng med till lush life och det draaaaar och mama mia och duh duh duh låtar. 
 
hela kvällen avslutades med att saskia, pernilla, eira, några till och jag och åttorna som serverat skreksjöng till dont stop believin och även om de flesta hade gått hem och ljuset slocknat så var det bara så så fint. efter det stal vi vita rosor (fast vi frågade faktiskt eva först) och sen gick vi ut genom entredörrarna och balen var över. 
 
allt under kvällen var så fint och jag är jätteglad över att jag fick vara med om allt, det var ett fint avslut på alla år vi gått på kulturama och kommer verkligen tänka tillbaka på kvällen med stora smilegropar!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0