gosfika med hannah

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆ 
...
 ⋆*✩ hejjj jag har ej gett upp det här med bloggandet än men igår satt jag i en kall bil och lyssnade på podcasts hela dagen så det fanns liksom inget intresant att skriva om. idaggg därimot åkte jag in till stan och träffade den här fina tjejen. jag och hanna träffades i trean och hon är faktiskt anledningen att jag började på kulturama för innan hon nämnde det i femman när det var dags att byta skola visste jag inte ens att skolan fanns så i guess att jag måste tacka henne ganska så mycket för det!!! 
 
vi fikade på espresso house, tog high fashion bilder inne på beyond retros provrum och sprang omkring genom halva stan fram och tillbaka. sennn gick vi hem till hannah för att hälsa på hennes katt och jag fick äntligen se hennes lägenhet för första gången och woowww jag vill också bo i stan!!!!
 
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
...
vi gick förbi kungstensgymnasiet där vi ska börja i höst också och jag är faktiskt ganska så jättetaggad på att börja gymnasiet???? jag vet inte var alla posetiva känslor kommer ifrån men det känns _så SKÖNT_ att börja om och börja om på nytt med ny klass, ny början, nytt allt.
 


Kommentarer
Mie

Vilken podcast?? :D

2015-07-22 @ 06:31:05
URL: http://nouw.com/ayearinmylife


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0