⋆*✩ kvällspromenad

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
...
efter några timmar med hannah tog jag tunnelbanan in till östermalmstorg och mötte upp mamma och pappa. vi åt middag på vapiano och sen gick vi hem genom stan längst vattnet. har ni (ni enstaka som läser bloggen) också någon låt som ni kan lyssna på om och om igen och blir såhääÄÄääR peppade av den? jag lyssnade på rapture med alicia keys, labels or love och all dressed in love, och ja jag vet att jag pratar massor om sex and the city men alla de låtar är i allafall med i första filmen och jag får sååååå mycket feelings av att lyssna på de!!!
 
nu är jag hemma iallafall och tyvärr så suger vårt internet så jag kan inte kolla på dance moms mennn jag har iallafall the tribe som är ganska asbäst så det är ok, godnatt på er! 
 


Kommentarer
Emilia

Fina bilder! Kul att ni hittar på saker ihop alla tre, jag saknar er. PUSS

2015-07-22 @ 06:29:55
URL: http://nouw.com/ayearinmylife
linneaskariskulla.blogg.se

Härlig promenadväg längs vattnet, påminner mycket om parkerna i New York med folk som går, springer, tränar eller sitter på en bänk och läser böcker eller fikar😉

2015-07-25 @ 21:28:43
URL: http://linneaskariskulla.blogg.se/
linneaskariskulla.blogg.se

Fint promenadstråk! Påminner om New York med folk som springer, fikar och läser böcker😉👍🏻🇺🇸

2015-07-25 @ 21:31:46
URL: http://linneaskariskulla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0