anordna en picknick・°☆

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
 ☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
 ...
något av det bästa jag gjort det här sommarlovet är att ha picknick med dessa fina personer! samma dag som jag slutade på kulturama och efter alla timmars gråt, posera för gruppfoton och hejdåkramar ute på skolgården åkte saskia, pernilla och jag till humlegårdsparken och fixade världens mysigaste picknick. vi köpte med oss ett sexpack dunkin donuts, svalkande ice latte, massor med godis och mackor från subway och pyntade träden med rosa vimplar och ballonger. efter några timmar kom moa och joinade oss och hela den dagen blev ett såsåsååsåå fint avslut på fyra år på kulturama och en bra början på sommarlovet. 
 
några veckor efter möttes saskia och jag tidigt en morgon och åkte in till t-centralen för att möta upp eira. sen uppstod massor med missförstånd och eira var borta och jag vet inte riktigt vad haha men tillslut hittade vi henne och vi åkte till humlegårdsparken och hade en lika mysig picknick igen. dock spöregnade det men vi hittade ett jättegulligt """bås"" som vi slog oss ned under.
 
så om någon som läser detta har tid kvar på sitt sommarlov eller inte har något att göra en lördag - GÅ PÅ PICKNICK, det är sååå mysigt och du kan göra det själv, ta bara med en bok eller mobil, något som kan underhålla dig (eller kolla på människor det är också underhållade haha) eller gå ihop med några vänner och fixa ett knyt-kalas-picknic! 
 
(picknick är ett himla knepigt ord och jag vet inte hur man stavar det så ja haha)
 


Kommentarer
Sethlin

Ser festligt ut!

2015-08-06 @ 08:59:21
linneaskariskulla.blogg.se

I love picknick too!! Vilka fina bilder!!

2015-08-08 @ 08:34:06
URL: http://linneaskariskulla.blogg.se/
linneaskariskulla.blogg.se

I love picknick too!! Vilka fina bilder!!

2015-08-08 @ 08:34:06
URL: http://linneaskariskulla.blogg.se/
linneaskariskulla.blogg.se

Härligt med picknick!! Och vad fint ni stylat allt!!💕🎉🎈🎀

2015-08-08 @ 09:48:19
URL: http://linneaskariskulla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0