prat prat prat

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆
 ...
hejjjj! jag är tillbaka i dalarna igen och jag kommer fortsätta åka fram och tillbaka mellan stockholm där och dalarna här så får se hur mycket jag kan skriva. just nu gör jag verkligen ingenting och förutom skolavslutningen, och alla gosiga fikastunder och kawajjii pickniks med bra människor och när pernilla och saskia var här en vecka i dalarna så har jag inte gjort någonting intressant de här veckorna, förutom massamassamassa shopping dock. mennn jag har kollat klart tre säsonger av the tribe aka en av världens bästa serier så om ni inte vet vad det är (som tydligen ingen verkar göra) så sök upp den!!! och jag har spelat massor med sims och ebayshoppat slut alla mina loppispengar. idag spenderade jag ännu mer pengar i kupolen och hittade superfina toppar som fick följa med hem. och jag köpte typ upp alla reavaror på åhlens för de sålde ut böcker och skolprylar och jag har inte riktigt förstått vad som är tänkt att man ska få på gymnasiet och vad man ska köpa själv, men nu är jag förberedd iallafall!
 
just nu har jag inga andra planer för sommaren och alla planer jag hade bara försvann. jag är så ledsen och bitter över att närcon har startat för jag ville verkligen verkligen vara där men nej och pride paraden är nästa helg??? tror jag eller första augusti iallafall och jag vill verkligen verkligen vara där men nej. blä. (;´༎ຶ益༎ຶ`) vad har ni för planer för sommaren?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0