いつか強く輝く星になりたい

Min lilla, fina bebis-katt, så fluffig.~♡
...
Chuchuu, det är så skönt att vara hemma igen, även om  jag saknar den där ensamheten som bara finns i Sandvika, är det himla skönt att vara hemma, ha Wi-fi, och min stora säng som jag saknar såsåsåå mycket.~ Igår spenderade jag hela dagen på djursjukhuset med min andra lilla bebis, mitt marsvin som börjar bli riktig gammal nu, och så hade tänderna vuxit och blivit alldeles för långa, men nu tror jag det är bättre. Älskar att vara omgiven av mina små djur, de förstår mig så bra, haha.  ヽ(^ω^)ノ Oooh, juste igår beställde jag äntligenäntligenäntligen hem BREAKtheBORDER Deluxe Edition, så snart är den min, AAAAGH! ♥~(‘▽^人)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0