Espresso House ~

...
Väcktes av min lilla bebis-katt tidigt imorse när hon kom in på mitt rum och *mjauuade* och efter det så sov hon brevid mig tills sent på dagen, haha, vi båda är trötta och jag är en sån person som kan sovas hela dagen om ingen väcker mig.. :} Sen åt jag lunch tillsammans med min syster, och lite senare åkte vi in till min mammas jobb. (Och jag printade ut några *hosthost 22* bilder på världens finaste YOHIO, men shyyii) sedan blev det fika på Espresso House, och oooohwowu vad jag älskar deras Frapinos med lattesmak, är lite obsessed med de.
 
Oooch juste glömmer ju det viktigaste YOHIO SKA SLÄPPA ÄN NY SINGEL AASFTHIHHUI OMG och den heter "you´re the one" aaaaw, alltså gråter! :'}}}
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0