like the sun, like the stars we will shine~

Min lilla bebis gillar också yohio, tror jag..
 ...
 
Nicest thing - Kate Nash
You´re the one - YOHIO 
♥ PONPONPON Kyary Pamyu Pamyu
Love Berry - Kyary Pamyu Pamyu
 
Det var så länge sedan jag gjorde en låtlista, och under hela sommaren har jag lyssnat på så mycket bra musik, så här är några av de.(^3^♪ Jag är helt förälskad i YOHIOs nya låt You´re the one, oooch har lyssnat på den på repeat enda sedan premiärspelningen i P3. Måste verkligen uppmana alla er att lyssna på den, eftersom jag tror denna låt passar allas smak, so give it a try. 
 


Kommentarer
m v p h o t o s

Oooh alla är så himla bra! Förutom You're The One älskar jag Shy boy! :'D <3

2013-08-20 @ 15:58:52
URL: http://mvphotos.blogg.se
Elna

Oooh lyssnar också på Kyary pamyu pamyu ~

2013-08-22 @ 20:13:25
Momo~

Åh, Kyary ♡

2013-09-05 @ 00:11:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0