s p a r k l i n g ~

† Krage - Vero Moda † Stickad tröja - H&M † Strumpbyxor - Indiska † 
...
Chuchuu, idag är det äntligen fredag. Har bara gått i skolan i några dagar men saknar redan sovmorgon, och att bara ligga i sängen hela dagen.. *www* Vi fick vårat schema idag också, och det var väll helt okej, vi slutar halv två som tidigast och halv fem som senast. IMORGON SKA JAG SE YOHIO MED FINASTE MÄRTHAA.~ oherregud som jag länktat, i flera månader och imorgon är det _äntligen_ den 24 augusti. Hahaha, vi har tillsammans planerat och köpt massor med snickers, starnature parfym, fanta grape och massa andra småsaker som vi vet att han älskar. Och sen ska jag äntligen få min BREAKtheBORDER Deluxe Edition skiva signerad, oooh. (;▽;)♡
 
 
 
 THIS. OHERREGUD. 
YOHIO FAVORITMARKERADE MIN TWEET, QOWUOWUQOI. igår fangirlade jag lite, ovanligt, naaeee.
 
 


Kommentarer
m v p h o t o s

AAAAAAAAAAAAGH :'}}}} <3 <3 <3

2013-08-23 @ 21:33:46
URL: http://mvphotos.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0