Today. ~

...
Helluu, idag ser jag ut såhär, älskar min nya katttröja, är ganska så obsessed med den.. Tyvärr har mitt hår börjat blekas, så det är inte lika rött längre, och min utväxt har börjats växa fram, åååh, vill vara rödhårig för alltid ju.. :'{{{ Har inget speciellt att blogga om, mina dagar består endast av att vara inne på instagram, twitter, tumblr, fangirlar hysteriskt över världens finaste yohio, och lyssnar på Nicest thing om och om igen, ja, så känner att mina blogginlägg inte blir sådär jätteroliga när jag inte har något att skriva om..~ MEN IKVÄLL ÄR DET TEEN CHOICE AWARD, SÅ SKA VARA UPPE HELA NATTEN wihooo, någon annan där ute som ska kolla? ♡^▽^♡
 
 


Kommentarer
Maria

Vart är dina tights i från?? Älskar dom!

Svar: De är från H&M, och är super bekväma, rekomenterar de stoort! *u*
amandacolfer.blogg.se

2013-08-16 @ 12:01:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0