We're living in a dream,

...
An endless fantasy
you're never alone
so forget your sorrow
 
~
Titta, TITTA vad jag fick hem i söndags, mitt efterlänktade YOHIO brev. Känslan av att veta att han, personen som troligtvis betyder mest för mig i hela världen ( + familjen ) har hållt i mitt brev, läst det, alla ord som jag skrivit och verkligen menat varenda ett av de, och att han fick mina presenter. Sen känslan av att han faktiskt tog sig tid att skicka tillbaka ett brev, och skriva mitt namn, upprepar _mitt_ namn på kuvertet, asdfghjklf. Förlåtförlåtförlåt för att jag är en pinsam fangirl som inte bloggar om någonting annat än YOHIO just nu, men ja..  ヽ(;▽;)ノ  Ska lyssna på Shy Boy med Secret nu, och försöka göra några edits, såhär mitt i natten, men "sova kan man göra när man är död" ... förlåt igen för att jag quote:ar YOHIO, haha.. 
Godnatt, och kram på er. ~
 
 


Kommentarer
Alicia

I knööööw alltså djgwrjlam ge mig!

Gud, kan tänka mig känslan om jag skulle få ett brev av Håkan Hellström...!!!!!!:D

2013-08-06 @ 13:39:42
URL: http://flugsvampar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0