YOHIO ~ världens bästa dag.

Några fina bilder på de finaste killarna i världen, + en poster och mitt nya favorit iphonskal.
...
Den här dagen var seriöst den bästa i hela mitt liv. Vet att jag säger det varje gång jag sätt YOHIO, men den här dagen var så himla obeskrivlig. Jag mötte Märtha på parkeringen utanför Skansen klockan halv tio tror jag. Sen började vi köa tills de öppnade grindarna till skansen, när de väl öppnat sprang vi allt vi kunde upp till scenen. Vi stod precis framför podiet, fast på andra raden, och sen hade vi sådan tur att vi fick en plats längs fram vid "staketet" vad man nu kallar det, lulululullu! ~ Vi lämnade våra saker och sprang och köpte en BtB tröja, iphoneskal, och så fick vi varsin YOHIO poster. Innan allt började hann vi fangirla några gånger för att Tommy (YOHIOs pappa) passerade oss, hahaha. ♡ Oooch sen var det äntligen dags, YOHIO kom upp på scenen och introt till You're the one började spelas. Tror aldrig jag skakat så mycket som just då, att få se honom sjunga den låten, LIVE, och sen kom alla tårarna, och jag kunde bara inte sluta titta på honom, visste knappt om det var sant eller inte, att han, YOHIO stod framför mig och sjöng den, helt obeskrivlig känsla. Sen kom han tillbaka till scenen efter några andra nummer, och pratade med Jonas Gardell (♡♡♡) om mobbning bland annat, blev alldeles för emotionell då också och började gråta igen. "Jag vet att det är flera här i publiken som inte tycker om mig, men I DON'T CARE." - YOHIO. alltså herregud så stolt jag är över dig. ~ Som slutnummer sjöng han Heartbreak Hotel, och sen när alla tackade med blommor, sprang han fram till Molly sanden som sjöng på podiet och gav henne en såå fin kram. 
 
Efter det här trodde jag och Märtha att signeringen var någon annan stans SÅ HUR DUMMA ÄR VI OCH GÅR BORT FRÅN SCENEN. Och då kommer självklart YOHIO och signerar där vi precis stått, så otåliga står vi och ber för att han ska komma tillbaka och signera allt vi har med oss.. OCH MEST AV ALLT GE VÅRAN PRESENT. sedan hittade vi en vakt som vi gav den röda påsen till och bad henne hälsa från Märtha och Amanda, när hon lämnade över den till YOHIO och hon sa att hon skulle göra det. :}} Och så stannar vi kvar på Skansen i en halv timme, och väntar på att YOHIO ska lämna byggnaden, men sen kom en kille och sa att YOHIO har gått, så det är ingen idé att vi stannar kvar. Så vi tänkte att vi kanske har sådan tur aktiv hittar Ninetone bussen, så springer allt vad vi kan ut på skansens parkering, och hittar bussen. Dörren är stängd och där stå vi och fangirlar FÖR ATT I BUSSEN BEFINNER SIG YOHIO. Och sen öppnas dörren och Marcus kommer ut, och vi får krama honom, och ååååherregud fattar fortfarande inte att jag kramat honom, han var så himla snäll. Och så frågade vi om YOHIO fick en röd "goodiebag" och att den var ifrån oss, och han log och sa att han hade fått den och att YOHIO älskade allt som fanns i den, alltså ååqqwiwoowwi :'}}} Sen sa vi hejdå och bussen körde iväg, och vi kollapsade på marken av gråt. Förstår verkligen inte att den här dagen har hänt, är så himla, himla, himla tacksam! ♡ ~ TACK MÄRTHA, YOHIO, MARCUS, FREDRIK OCH FRIENDS FÖR VÄRLDENS BÄSTA DAG.
 
 


Kommentarer
m v p h o t o s

Oooh, kan inget annat än att le när jag läser allt. Så himla glad så det går inte, kramen av Marcus, alltså oooh vad mysig... :'} <3

2013-08-25 @ 15:19:16
URL: http://mvphotos.blogg.se
Linnéa Alpsten

Vad roligt! :)

2013-08-26 @ 15:39:50
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0