☆*・゜゚・* år 2013 *・゜゚・*☆

...
☆゚.*・。゚2013 ~ det har verkligen hänt så mycket under det här året, även om allt inte varit bra, har det här året varit fint. Och jag är så glad över det som hänt, över allt som har förendras, och speciellt hur jag har förändrats. I feberuari upptäckte jag YOHIO, och om det inte hade hänt har jag ingen aning om hur resten av året skulle sett ut. Under alla sju gångerna jag sätt honom, på signeringar, spelningar, konserter har jag fått så många nya fina vänner som jag är så tacksam över. I juni kunde man vinna meet and greet biljetter till break the border tour, och efter att de presenterat vinnnarna började jag och märtha prata på kik, och efter det pratade vi nästan dagligen och träffades tillslut på skansen och såg yohio tillsammans (och vi hittade ninetone bussen och fick krama marcus uhuhuh). På sommarlovet åkte jag ensam in till kungsträdgården för att träffa en massa yohio fans, även om jag aldrig träffat någon av de innan var det mysigt, och jag var mest stolt över att jag faktiskt åkte dit, för jag vågade. 
 
När jag kom till annexet kvart över fem på morgonen den femte oktober helt ensam, vilket aldrig hade hänt i början av året, skulle inte ens tänkt tanken av att våga göra något ensam, men jag vågade, och jag gjorde det. Jag kom dit och började prata med jennifer, och lite senare kom josefin, anna och hanna. Jag och hanna började prata med varandra på en gång och höll vi ihop resten utav dagen. *✲゚*。✧  
 
Under 2013 har jag haft en dröm, en önskning som jag så gärna ville bli verklighet ~ att krama yohio, och en fredag när jag egentligen skulle träffa hanna, izzah och edith, när jag egentligen skulle gått runt med de på stan, när jag egentligen skulle varit med de när de råkade träffa på yohio inne på mcdonalts, men jag var inte med för jag var hemma - och pluggade till ett no prov. har nog aldrig varit så arg på no;n och skolan, för jag valde det framför en chans att få träffa YOHIO. Men det gick bra endå, för bara några månader senare blev min dröm sann.
 
Den åttonde december mötte jag upp jennifer, edith och sofia på t-centralen för att sedan gå vidare till bibloteksgatan, för att gå på yohio signering. Och den dagen blev en av mina drömmar sann, jag fick hålla om han som betyder så mycket för mig, och jag fick verkligen krama YOHIO, och det betyder så himla mycket.
 
Jag har verkligen förändrats så mycket under året som gått, både posetivt och negativt, men jag är stolt över att jag faktiskt börjat våga vara jag, och även om det hänt flera saker som inte varit så fina, så kan jag bara säga att 2013 var ett himla bra år, och snart, om bara nio timmar börjar ett nytt år, och jag behöver bara blicka framåt och göra det till världens bästa år, för det ska jag.
 
Gott nytt år på er, vi ses nästa år~!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0