show me that your smile can change the world

...
~Såhär såg jag ut idag, tröjan kommer från min mormors garderob och jag bor nästan i den, har också blivit förälskad i min ryggsäck från ebay, åh så fin. ; ω ; Imorgon ska jag vara i en idrottshall hela dagen och repa inför kulturamas julshow som vi ska ha nästa vecka i annexet, (åh annexet - fina minnen) ska vara där hela fredagen också, och det är alltid så mysigt att se alla andras nummer och få visa sitt egna. I år ska danstillvalet få göra ett eget nummer, och vi är bara nio stycken, så är ganska nervös med det kommer bli så kul att sen stå på den scenen som YOHIO, GACKT och DESAIHA stod på, ååh.~♡
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0