YOHIO face stockholm 8/12 ~ 2013

(foto Wilda Nyström)
Pepparkaks hjärtat han fick av oss, hans leende aw.♡ ↑
...
Det har hänt så mycket sen japanloppisen och sen jag sist bloggade, och ändå har jag inte haft tid eller ork att skriva om det, men nu känner jag verkligen att jag måste skriva av mig, och berätta om allt som har hänt. Har sätt YOHIO två gånger, men kommer inte ihåg så mycket från signeringen på bengans, men vårt lilla gäng på runt sjutton personer var typ hela kön så vi fick gå in två gånger och han signerade mitt iphone skal, men det försvann direkt efteråt dock heh. ;-; fick iallafall träffa en massa underbara människor och se YOHIO igen!
 
Och igår, fick jag se världens finaste yohio för sjunde gången och det var så fint. Den absolut bästa signeringen, och jag vill bara tillbaka. Jag mötte upp Jennifer och Edith på plattan, och först gick vi till FACE butiken brevid bengans för att lukta på yohio parfymen och den luktar godis och yohio och så så gott ååh. ; ▿ ; Efter det sprang vi fort in till Bengans för att kolla på yohio boken och stå där han stod fredagen innan, heh! Innan vi åkte vidare till signeringen köpte vi ett såndär jättestort pepparkaks hjärta som vi skulle ge till honom. I rulltrappan mötte vi Sofia och när vi kom till signeringen var det typ tio minuter innan allt skulle börja. Mötte många fina människor där, och kramade om Amanda när hon kom ut från butiken och grät för att han precis hade signerat hennes saker. ♡ Efter några minuter var det våran tur att gå fram och jag lämnade fram mitt mobilskal....igen, och jag antar att han kände igen mig från fredagen innan för han sa "den här gången ska det väl hålla" och tryckte pennan jättehårt mot skalet, haha aw. Jag, Jennifer och Edith höll pepparkaks hjärtat och gav det till honom och hälsade god jul, och han skrattade så där gulligt asdfghjklsg och sa god jul tillbaka + något mer som jag inte hörde. Jennifer och Sofia gick och letade efter YOHIObilen, men jag ville gå fram till honom en gång till och fråga om en bild, så gjorde det och han var så fin och log och quowiwiwo jag orkar inte så fin. Och efter signeringen stannade alla kvar och han signerade hundra parfymer till butiken och byggde torn av parfymerna? så fin. ; ω ; och han pratade jättemycket med oss och var sådär ovanligt glad, och tog kort på oss som tydligen hamnade på instgram även om man bara ser mina kattöron i bakrunden heh. Efter en stund fick alla gå ut eftersom han skulle gå därifrån, men då stannade två fans kvar inne i butiken (tror jag) och då sprang såklart alla andra in och började skrika något om en kram, och jag började skaka som bara den för fattade inte om folk menade att man fick krama honom eller vad som hände? men när jag klev in i butiken igen stod han bara där framför mig så sprang fram och kramade honom och det var så himla fint. Stod bara där och borrade in mitt ansikte i hans axel/jacka och grät och han klappade mig på ryggen, och jag älskar honom så mycket och vill tillbaka till den där kramen och leva resten av mitt liv i den, typ. ; w ; allt var bara så fint och jag vill tillbaka, men nu har jag sett honom sju gånger sen den 27 mars i år, och är så så så tacksam för allt som har hänt sen dess, och alla fina människor jag träffat.♡
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0