Allsång ~ YOHIO

...
*varning för lång fangirl text*  Jag kom fram till skansen runt halv tio och hade redan lite panik eftersom det redan då tio timmar innan ringlade en lång kö utanför skansen. Så när de väl öppnad sprang jag och mina kompisar som var så snälla att följa med upp till scenen och hittade en bra sittplats nära scenen, men jag ville så gärna stå eftersom man ser yohio mycket, mycket bättre då så vi ställde oss vid stängslet istället OCH DÅ KOM YOHIO OCH HADE SOUNDCHEC OCH HAN VAR ALLDELS UNDERBAR. *u* sen så dröjde det nio timmar tills vi fick se honom igen. Tillslut var det genrep och när han sjöng Drömmen om Elin gick han bara några centimeter ifrån mig och han var så himla fin, världens finaste leende, röst och aaahg! När han sen kom ut på scen när det var på riktigt i sin fina "dräkt" ville jag bara gråta han var så himla fin, och han log verkligen stort så man kunde se hur glad han var. Och efter sändning när han sjöng SKY★LiMIT OHMYGOOOSH jag tror aldrig jag varit så lycklig. Igår känns verkligen som en dröm, som att det var för bra för att vara sant. Mina ben var otroligt trötta efter att ha stått still på samma ställe i tio timmar, mitt ansikte är bränt, jag har typ aldrig varit så törstig i hela mitt liv, MEN DET VAR SÅ VÄRT DET! ♡^▽^♡
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0