Break the Border

...
Fick hem min efterlänktade BREAK the BORDER Platinum Edition i söndags, och oooh vad glad jag blev när jag hittade den i posten. Hela förra vecka har jag kollat brevlådan säkert varje timme ifall jag skulle fått hem den, men den kom aldrig så trodde att det hade blivit något fel med min beställning eller något, men sen kom den OCH GUESS WHAT den var signerad också, oooh, kan inte beskriva glädjen jag kände då! ♥ Last Kiss är så obeskrivligt bra så man bara ryser i hela kroppen och Revolution på Japanska är så himla underbar.
 
 


Kommentarer
Hej

Åh, vilka fina foton!
Jag vill också ha Break the Border Platina!
Men gud vilka fina foton!
Kram!

2013-07-11 @ 18:00:12
URL: http://www.wildaevelina.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0