I am a red head..

...
HAR ÄTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN FÄRGAT HÅRET RÖTT. Oooh, jag har velat göra det så himla länge nu, tänkte att jag skulle våga göra det under sommaren, och i torsdags blev det äntligen gjort.(;▽;)♡ Blev faktiskt supernöjd, och det är så mycket roligare än det blonda håret. ~ Befinner mig i Dalarna på mitt landställe just nu, och jag brukar inte ha något internet (därför har uppdateringen inte varit så bra) men helt plötsligt finns det 4G här, så allt är underbart, hahaha!
 
(Rest in peace Cory Monteith ~ 1982-2013)
 
 


Kommentarer
Alicia

GAAAAAAAAAAAAAAAAH så jäkla dunder mega hdsfkiewj snyggt!

2013-08-04 @ 23:31:59
URL: http://flugsvampar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0