Lonely nights won´t last forever

Två bilder på världens finaste kille. (RIXFM festival)
...
Ooooh, jag har lite smått panik för jag vill såsåsåå gärna befinna mig på ROCKOFF festivalen i Åland just nu, bara för att denna underbara person ska spela där idag.。゚(゚´Д`゚)゚。 Det känns som en evighet från förra gången jag såg honom, (Allsång på Skansen) och det är ju jättelänge sedan, AAAHHG JAG VILL GÅ PÅ EN RIKTIG KONSERT MED YOHIO, länktar så himlahimlahimla mycket tills den 5 oktober. Men, jag och Märtha (min lilla YOHIO soulmate) har äntligen bokat biljetter så nu ska vi se honom tillsammans den 24 augusti på skansen, aaasdfghjkll ohmygooosh länktar ihjäl mig.. (っ・ω・)っ
 
 


Kommentarer
Y O H I O S H I M E

Iiih jag kan verkligen inte vänta :'} <3

2013-07-26 @ 18:00:19
URL: http://Mvphotos.blogg.se
Hej

Aw, vilka söta bilder!

2013-07-27 @ 20:32:09
URL: http://www.wildaevelina.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0