Världens bästa dag

...
AAAAHHH JAG TRÄFFADE YOHIO! Idag var verkligen världens bästa dag, och jag är så lycklig nu. Jag hade  tvingat med min mamma och syster att åka med till Kungsträdgården för att se YOHIO, och jag trodde att det var en kö till bara honom (signeringen) så för att inte hamna sist i kön kom vi dit runt elva. Och just då signerade Anton Evald, tror jag, och sen skulle Robin Stjernberg, och SEN YOHIO.
Så efter två timmars väntande fick jag äntligen träffa honom. Han log världens underbaraste leende och hans ögon är bara så vackra. Så fick jag min finaste yohio tröja och BREAK the BORDER skivan signerad. Ooooh, är så glad! ヽ(;▽;)ノ Fler bilder kommer senare!♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0