Amanda Colfer.

...
Hej, hej! Efter många bloggbyten har jag äntligen hittat hem, dvs, hittat ett bra bloggnamn som passar mig. :) Jag som skriver heter Amanda och är 14 vintrar. För det mesta är jag inne på Tumblr - min andra värld, och lyssnar på musik, mest Visuel kei, pop och rock. Jag ääälskar YOHIO och är helt besatt i Seremedy, som tyvärr inte är ett band längre, men deras musik är helt fantastisk. Det jag kommer skriva om är väll det jag gör på dagarna, musik och allt runt omkring. :)
 
Bye, bye.


Kommentarer
ALicia

Well hello Amanda!

2013-05-23 @ 20:47:29
URL: http://flugsvampar.blogg.se
Wilda

Det här var det senaste jag hittade~♡

2014-03-23 @ 21:10:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0