Japanese flea market.

(isaminen uhuhuhuuh)
...
~Igår var jag på japanloppisen i Hallonbergen med ett gäng fina människor. Efter skolan väntade jag en halvtimme på bussen i Sundbyberg, åkte hem och sedan vidare mot centralen för att sedan åka tillbaka till Hallonbergen igen, ganska dum omväg men endå. Runt tre mötte jag upp Vendela, Sofia, Amanda och lite senare kom även Edith. Efter att vandrat runt inne på t-centralen hittade vi till blå linje mot akalla, och åkte vidare mot Hallonbergen. Vi kom fram typ en timme innan de öppnade, och redan då var det ganska mycket folk, men vi hamnade ju inte så långt bak i kön (med tanke på att kön ringlade hela vägen ut ur centrumet). Sen var det bara att vänta vänta vänta, varför går tiden så himla snabbt när man köar till en YOHIO konsert i tolv timmar men köandet till allt annat blir så otroligt segt även om det bara var en timme? ; w ; Klockan sex var jag tvungen att åka hem för skulle hinna göra en annan sak samma kväll, och det var precis då vi släpptes in i kulturcentrummet så hann bara vara inne vid själva loppmarknaden i drygt tjugo minuter, men det var kul ändå. "Träffade" Seike, eller ja, stod och kollade på honom när han signerade saker pga är för blyg för att faktiskt gå fram och säga något. 。゚( ; ︿ ; )゚・。 Men innan vi gick hann jag köpa någon rosa japansk pocky liknande sak som var jättegod, ångrar så att jag inte köpte fler sötsaker. Hur som helst var det roligt även om det inte hände så mycket, och även om vi mest köade så blev det lyckat!♡
 
(har även köpt en superfin ljusslinga och dekorerad hela rummet med, så så fint)
 


Kommentarer
Edith

Ångra nu också att jag inte köpte fler sötsaker haha ꒰༎ຶ﹏༎ຶ๑꒱
Saknar dig redan, vi måste ses snart igen ju!! ♡

2013-11-18 @ 00:54:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0