I embraced a dream, but it won’t reach you~

...
Efter en hel vecka med en massa ångest och break the border på repeat så har jag äntligen fått höstlov, kan dock inte andas ut eftersom jag har världens största uppsats att skriva om andra världskriget, så det ska jag försöka göra hela lovet. I fredags åkte jag in till stan och mötte upp min mamma, och sen fick vi runt och hade världens mysigaste kväll, och jag fick hem en himla söt tröja med smileysar på, och ännu en katt-klänning, + ett rosa iphone skal med vingar, och jag älskar de så mycket. ; ◡ ;
 
om fyra dagar ska jag tillbaka till annexet igen för att umgås med massa fina yohio-fans, och hanna och jag ska till shock för att kanskekanskekanske köpa hårfärg och mina drömskor.  。◕‿◕。
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0