and change my life the way you've done.

 
Same Love - Macklemore
Perfect two - Auburn
Feels like home - Chantal Kreviazuk
Thousand years - Christina Perri
Sakura chiru - GACKT YOHIO
By your side - Tokio Hotel
Don´t jump - Tokio Hotel 
 
Den första låten ↑ oherregud, så himlahimlahimla bra, den har bara spelats om och om igen i mina hörlurar. Lyssna på den, och lyssna på själva texten.ღ Och jag har kanske glömt berätta det här men guess what jaG SKA FÅ SE GACKT LIVE OHERREGUD. FÖRSTÅR NI? HAN KOMMER TILL BREAK THE BORDER TOUR FINAL I ANNEXET. jag ska få se gackt och yohio. tillsammans. på samma freaking scen. (´°̥̥̥̥̥̥̥̥ω°̥̥̥̥̥̥̥̥`) is this real life?
 
 


Kommentarer
Alicia

OHMAYGAAAD DU LYSSNAR PÅ TOKIO HOTEL!!!! Avgudade dem i tre fyra år och var som besatt!

2013-09-16 @ 17:26:20
URL: http://flugsvampar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0