and when I lose myself I think of you~

...
~Förlåtförlåtförlåt att jag inte uppdaterat på hela två veckor, men har helt enkelt inte haft tid, {har varit nergrävd i massor med läxor, inlämningar osvosvosv} Iallfall, eftersom det verkar som alla andra yohio fans lyssnar på Tokio Hotel, så tänkte jag lyssna på monsoon, för att se om jag fortfarande tyckte de var lika bra. {Var lika obsessed med de som jag är med YOHIO nu, för några år sedan..} och oooherregud vilka feels jag fick, så många flashbacks från hela den perioden. (;▽;)♡ så var tvungen att leta efter alla mina skivor, och importera de till itunes, så nu ska jag börja lyssna igen. *ωωω* hahaha.~
 
IGÅR BÖRJADE BREAKTHEBORDER TOUR OCH OM 28 DAGAR FÅR JAG SE VÄRLDENS VÄRLDENS VÄRLDENS FINASTE YOHIO IGEN. livet är helt ok.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0