glad alla ♡ dag

.... i efterskott...
...
Förlåt, förlåt, förlåt, det där med att börja blogga dagligen gick ju inte så bra men nu är jag tillbaka och ska försöka börja skriva igen.Och det har hänt så så så himla mycket sen jag sist bloggade;
 
jag har efter hundratrettioelva mail hittat praoplats på två ställen, jag har färgat håret lila men det blev brunt efter jag tvättade det ; n ; YOHIO gick vidare direkt till final i melodifestivalen (vilket betyder att jag kommer få se honom den åttonde mars uhuhuhuhuhu) jAG HAR FYLLT FEMTON quowuiqiowu, jag har fått ännu en crush på yohios nya trummis uhu, jag har börjat lyssna på nästan bara G-DRAGON och tokio hotel, och jag har bokat biljetter till lady gaga och fick ståplats *gråter* asdfghkfldkfjsl, mina kvällar har bara bestått utav plugg och plugg och plugg ( ; ﹏ ; )♡ Och igår var det alla hjärtans dag och efter att pluggat lite mer åkte jag in till stan och åt på thai resturang med familjen innan vi fick på musikal och såg "mitt enda liv" med jonas gardell, och herregud, jag tror aldrig jag skrattat och lett (även gråtit lite) som då.♡
 
Nu är jag iallafall äntligen ledig från skolan i två veckor, för på måndag börjar min prao vecka och det ser jag lite fram emot, även om jag är väldigt nervös uwu. Hoppas ni har haft det bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0