min helg i norrköping ♡・*。゚o。

märtha står där yohio stod wuhuhhu
hanna och jag hittade fina prinsses kronor inne i en mysig butik
...
~I helgen åkte jag tåg själv för första gången till en en helt främande stad som jag aldrig besökt tidigare, nämligen norrköping för att hälsa på mina fina vänner som jag ser allt för sällan ・゜・( ; ; ) När jag var framme hittade jag märtha på en gång. Hon började med att visa runt mig vid ett litet området som var så fint, det påminde om en stad i sims (och då är det fint uhuhuhuhu) Och det fanns massor med universitet där, så skulle absolut kunna tänka mig att studera där i framtiden. Efter det åt vi lunch och pratade om allt som hänt sedan sist vi sågs, och om yohio, g-dragon, annexet osv. det var så mysigt åh ;-; Vi strosade omkring i stan, kollade olika bio tider, och sen gick vi in till en chilli butik och la oss i sofforna och pratade och märtha lyssnade på g-dragon uhuhu det var också sådär mysigt av någon anledning. 
 
Helt plötsligt kom hanna, josefin och anna in i butiken och det blev kramkalas, (och vi råkade ha ner en lyckta i golvet när vi kramades oj heh) för det var en sån där kram som på film när man inte träffats på jättelänge och man springer och ger världens kram haha åh. Eftersom vi inte hade något speciellt inplanerat gick vi på bio och såg sunes bilsemester, och den var faktiskt rolig. Efter det åkte jag och märtha hem för att äta mat och kolla på melodifestivalen. Efter det tänkte vi sova men vi stannade uppe några timmar till och grät till hur rolig you´re the one låter om man spelar den i slowmotion. (HÄR kan ni höra för märtha gjorde en video på det hahaha) juste sen lyssnade vi på misheard lyrics på youtube och det var typ det roligaste jag varit med om ahaha ヽ(´`。)ノ 
 
Och sen var det söndag, och vi åkte in till en galleria som hette Mirum oCH DEN SÅG UT SOM EN THAILÄNSK GALLERIA OCH DE SPELADE TYP BARA THAILÄNSK MUSIK DÄR INNE OCH DET LUKTADE TILL OCH MED THAILAND. Så båda vi fangirlade över det och kände oss som turister wuhuhu, och åt på en glass bar som guess what, påminde om thailand. Efter en timme kom hanna och josefine, och vi åkte tuff tuff tåg runt hela gallerian, provade hattar i en butik, och hann prata lite innan vi skulle hem till märtha igen. 
 
☆*・゜゚・* ♡ *・゜゚・*☆
 
 
Några timmar senare mötte jag upp allihopa på tågstationen, de väntade in tåget och vinkade av mig. Det var sorgligt, men jag hoppas att jag kanske ser hanna om två veckor, och får även träffa märtha snart igen hoppas jag på. ;_; ♡ Den här helgen har verkligen varit så oerhört mysig, och norrköping är typ världens finaste stad, åh jag vill tillbaka!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0