prao dag ett och två ☆゚.*・。゚

...
Chuchuu, såhär har jag gått omkring idag, i en förstor och stickad tröja och svart klänning. Igår var började min praovecka och jag åkte in till gamla stan för att hitta till kontoret jag skulle till. Jag plingade på dörrklockan och fick komma in till receptionen och där väntade jag i några minuter (om jag ska vara ärlig var jag sjukt nervös och kunde inte ens twittra för mina händer skakade så) men sen fick jag träffa min ´ledare´ som skulle visa mig runt och ta hand om mig de här två dagarna.
 
Vi åkte upp till våning ett och där fanns cufs (centerpartiets ungdomsparti) hörna. Jag fick titta runt och min ledare förklarade vad de arbetade med osv. Under dagen fick jag hitta och boka hotell som de skulle bo på under konferaser senare i år, följde även med Petra, en av ´cufarna`, och handlade stövlar till en instagram tävling. Vi åkte sedan vidare till medborgarplatsen och fotade lite bilder till tävlingen, och promenerade sen hem genom stooockholm. ocH DET VAR SOL IGÅR. DET VAR NÄSTAN VÅR. OCH STOCKHOLM VAR SÅ FINT. ♡ 
 
Idag kom jag till kontoret vid tio och fick kolla runt lite på deras hemsida, sen vid elva promenerade jag och Petra till riksdagen och hon visade runt mig. Det var kul och ganska sådär häftigt att vara där inne för allt var så stort, uhuhuhuhu. ෆ ; ᴗ ; Annars har jag gjort i ordning paket och postat brev till andra medlemar. Jag tycker det var mysigt att praoa där, mitt i allt allvar, som jag antar att politik även är, var det en rolig stämning och alla var trevliga. Imorgon ska jag vidare och praoa på året runt som min mamma jobbar på, så det ska också bli kul. ☆゚.*・。゚'
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0