finally i feel that i am brave enough to listen to my heart

...
aaaAAaaAaa well det har gått fem månader sedan jag sist var inne här och skrev av mig. Mitt sista inlägg skrev jag i mars, efter att jag varit på yohio signering i solna centrum och träffat mina underbara vänner, och jag tror det även en av de bästa yohio signeringarna. Sen sist jag skrev har jag sätt yohio två gånger, sovit utanför fryshuset,   pluggat till prov och faktiskt blivit nöjd över mina terminsbetyg, gått ut åttan, fått sommarlov, lärt känna otroligt många nya människor, varit i london med _världens bästa_ konfirmationsgrupp, konfirmerat mig och fått himla fina minnen. 
 
Så eftersom jag har sommarlov borde jag ha tid att skriva här, men det händer fortfarande så mycket överallt och när jag väl ska skriva är det helt tomt och jag har inget att säga. Men lite senare ska jag iallafall försöka blogga och londonresan, för det var verkligen något av det bästa jag varit med om. ॰⋆( /)u(\ )ӵᵘᵐᵐᵞ♡♡♡
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0