君の傍にいたい 永久に君を守るように

...
Såhär såg lilla jag ut idag när jag storsade runt på stan. Fick med mig himla fina kläder hem, och hittade äntligen converse med platå asdfghjklsd så glad jag är. Har letat efter de över hela stockholm och så äntligen inne i en liten skobutik fanns de, tvekade ganska länge om jag skulle köpa de eftersom jag redan är ganska lång ( /)u(\ ) men näääääe inga kroppskompex fick stoppa mig den här gången så jag köpte de och nu är de äntligen äntligen äntligen mina. ☆彡 Hoppas ni alla haft en fin lördag! (;´༎ຶ益༎ຶ`)♡
 


Kommentarer
Alicia

DIN KJOL! :OOOOOOOO

2014-03-22 @ 11:16:55
URL: http://flugsvampar.blogg.se
Anonym

Vart brukar du köpa dina kläder? Älskar din stil <3

2014-04-02 @ 16:46:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0