to the end of the world ~

...
~Förra fredagen åkte jag in till solna centrum för att gå på en YOHIO spenling och träffa en massa gamla yohio vänner igen. Sist jag köade till någon yohio relaterad sak var för tre månader, så det var så mysigt att få träffa alla igen. Vi köade, letade efter bubble tea som tydligen inte finns kvar 。゚(゚´Д`゚)゚。, åt mat, sjöng kareoke till heartbreak hotel i en telenor butik och fick goodiebags, dansade till Panetoz, och sen, efter cirka sex timmars väntande, kom YOHIO ut på scen. Han sjöng, vi skrek, han sjöng, och vi skrek lite mer, sen var det sigenring och vårt lilla gäng ställe oss sist i kön. Efter ett tag var det min tur så jag räckte fram min to the end skiva, och min mobil (som blivit signeriad fem gånger nu??) han sigerade de, tittade upp, log och sa "där är ju ni, jag tror jag känner igen er" och åhåhåhåhåh vad glad jag blev. ; ﹏ ; ♡
 
 
Sen var det lördag och jag och min familj tog bussen in till friends arena för att titta på det sista genrepet av melodifestivalen. Dagen efter var det söndag och jag åkte in till vällingby för att se yohio _igen_ för tionde gången uhuhuhuhuhuhu. Så jag mötte upp Wilda och Sofia i kfem, väntade fyrtio minuter tills yohio skulle uppträda. oooch sen var det signering igen, och det blev vår tur, direkt när vi kom fram till podiet log han världens största leende "åh, men det är ju ni igen, ni är ju överallt" sadfghjklsghjkl. Efter det fotade vi lite, och sen var jag tvungen att åka hem. Förra helgen var verkligen sådär jättejättejätte bra, och åg jag vill återuppleva allt igen. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0