together we stand alone.

...
"so let go of all your fears it seems far but we're so near, so hold on to me my dear because to me it's all so clear / let the rain fall down to wash away your pain so the sun can shine again / with a single smile you light the stars above, can you see them glow all for us"
 
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆

I torsdags fick jag hem min fjärde yohio skiva, 'together we stand alone' och låtarna är så fina. 。゚(゚; ᴗ ; )゚。 Snart är det ett år sen 'break the border' släpptes och jag kommer verkligen ihåg hur glad jag var. Jag fick hem skivan och på kvällen och jag till stinsen för att se yohio för första gången på riktigt, och jag var så himla lycklig. Dagen efter åkte vi till thailand och hela semestern lyssnade jag igenom låtarna. 
 


Kommentarer
Edith

Jag ser det här~

2014-03-23 @ 21:10:53
Hanna

hellu :3

2014-03-23 @ 21:11:10
URL: http://humanoid.devote.se
Alicia

Wiiiih!

2014-04-05 @ 15:01:18
URL: http://flugsvampar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0